اخرین محصولات

خرید بلبرینگ 62022rs

خرید بلبرینگ 62022rs

بلبرینگ 62022rs یکی از پر کاربرد ترین قطعاتی است که در ماشین آلات صنعتی به منظور کاهش اصطکاک بین قطعات مورد استفاده قرار می گیرد .

این بلبرینگ ها  جزو گروه بلبرینگ های شیار عمیق به حساب می اید.ساختار این بلبرینگ ها به صورت است است که می‌توانند بارهای محوری، شعاعی و ترکیبی را دارا می باشند.این بلبرینگ ها داری یک مزیت دیگر نیز می‌باشند و این مزیت این است که می توانند در سرعت بالا نیز به کار گرفته شوند و در این سرعت ها دچار گریپاژ نشوند .بلبرینگ 62022rsدارای دقت حرکتی بسیار مناسبی می باشند.طراحی این بلبرینگ ها ساده و غیر قابل تفکیک می باشد.

بلبرینگ 62022rs

مشخصات بلبرینگ 62022rs

معمولا بلبرینگ های 62022rs دارای وزنی تقریبی 0.045 می باشند .و از نظر ابعاد نیز  دارای عرض 11 میلیمتر ، قطر داخلی 15میلیمتر و قطر خارجی 35 میلی متر می باشند.

این بلبرینگ توسط برندهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود ،ما در فروشگاه گودرزی مهر انواع برندهای این بلبرینگ را برای شما آماده نموده تیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و خیالی آسوده از بابت کیفیت و قیمت خرید مناسبی را انجام دهید .

یکی از برندهای که دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب در زمینه تولید بلبرینگ 62022rs می باشد ،برند هامبورگ است .فروشگاه آنلاین گودرزی مهر نماینده انحصاری عرضه و پخش برند هامبورگ در کشور عزیزمان می باشد.

در فروشگاه گودرزی مهر انواع بلبرینگ های 62022rs تحت برندهای روز دنیا به مانند :هامبورگ،ناچی،koyo,… موجود می باشد که شم عزیزان می توانید به آسانی آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

با خرید آنلاین بلبرینگ62022rs در زمان و هزینه هی خود صرفه جویی کرده و انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

 

بلبرینگ

نحوه خرید از فروشگاه آنلاین بلبرینگ گودرزی مهر

فروشگاه گودرزی مهر با سالها تجربه در زمینه تهیه لوازم یدکی ماشین آلات کشاورزی ، و همچنین قطعات صنعتی در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

شما می توانید برای خرید آنلاین انواع بلبرینگ ها با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و در اسرع وقت مشاوره لازم را دریافت نمایید .راههای ارتباطی با مجموعه ما در صفحه ارتباط با ما درج شده است.همچنین اگر قصد استعلام قیمت محصولات ما را دارید میتوانید این کار از طریق فرم استعلام قیمت انجام دهید .کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن قیمت به روز را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *