اخرین محصولات

خرید بلبرینگ 62002rs

بلبرینگ 62002rs

خرید بدون واسطه بلبرینگ 62002rs

یکی از پر کاربردترین نوع بلبرینگ های  مورد استفاده در صنعت و کشاورزی بلبرینگ 62002rs می باشد.اگر شما هم از بلبرینگ 62002rs استفاده میکنید تا اخر این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید خرید اگاهانه و مقرون به صرفه داشته باشید.

بلبرینگ C3

این بلبرینگ که یکی از پرکاربردترین نوع بلبرینگ ها می باشد ، از دسته بلبریینگ های شیاردعمیق میباشد. شما می تانید بلبرینگ های 62002rs را به اسانی و کمترین زمان ممکن از فروشگاه گودرزی مهر تهیه نمایید.

نحوه کارایی بلبرینگ 62002rs

از نظر تحمل نیروها این قطعات میتوانند بارهای شعاعی و محوری را در هر دو جهت تحمل کنند .دلیل این نوع کارایی این است که وجود شیارهای عمیق باعث ایجاد سطح تماس زیاد بین ساچمه ها و رینگ میشود.

این نوع بلبرینگ ها از نوع 2rs می باشد و این بدین معنا است که در ساختار این بلبرینگ ها از کاسه نمد پلاستیکی استفاده شده است .

بلبرینگ 62002rs

مشخصات فنی بلبرینگ های 62002rs

این بلبرینگ ها دارای مشخصات فنی به شرح زیر می باشد:

قطر داخلی 10 میلیمتر و قطر خارجی 30 میلیمتر می باشد.در مورد عرص این بلبرینگ هم میتوان گفت دارای عرض 9 میلیمتر می باشد.سرعت این بلبرینگ 56000دور بر دقیقه می باشد.و دارای وزن نقریبی 0.031 کیلوگرم می باشد.

کار برد بلبرینگ

بلبرینگ ها قطعاتی هستند که باعث می شوند تا اصطکاک بین دو قطعه بحداقل برسد .

انواع برندهای بلبرینگ قابل عرضه در فروشگاه گودرزی مهر

ما در مجموعه فروشگاهی گودرزی مهر سعی نموده ایم انواع بلبرینگ ها در شماره های مختلف و با برندهای مطرح روز دنیا برای شما عزیزان فراهم کنیم تا شما بتوانید با صرف کمترین زمان ممکن بهترین قطعه را با مناسب ترین قیمت تهیه فرمایید .انواع برند هایی که در فروشگاه گودرزی مهر ارائه می شوند شامل:

  • Skf
  • Nachi
  • Koyo
  • Humburg

 

بلبرینگ 62002rs  هامبورگ

بلبرینگ های هامبورگ از نظر قیمتی قیمت بسیار پایینی دارد و علت این قیمت پایین به این دلیل است که شما این قطعه با کیفیت را بون واسطه از وارد کننده خریداری می نمایید .فروشگاه گودرزی مهر باسالها تجربه در زمینه تهیه لوازم یدکی ماشین الات کشاورزی در خدمت شما عزیزان می باشد.

عرضه لوازم یدکی ماشین آلات کشاورزی

خرید بلبرینگ 62002rs

شما میتوانید برای تهیه انواع قطعات یدکی ماشین الات صنعتی با کارشناسان فروش فروشگاه گودرزی مهر تماس حاصل فرمائید. وهمچنین برای استعلام قیمت قطعه مورد نظر خود میتوانید از فرم استعلام قیمت استفاده نمایید.

همچنین پیشنهاد میکنم برای با خبر شدن از اخرین تخفیف های مجموعه ما پیچ اینستاگرام گودرزی مهر را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *