اخرین محصولات

خرید تسمه a23

تسمه A23

تسمه ها یکی از کاربردی ترین قطعات در صنایع مختلف می باشند.وظیفه تسمه ها در دستگاهای مختلف به این صورت است که نیروی تولید شده دریک موتور را جابه جا می کند.استفاده از تسمه ها در هزینه های ماشین الات صنعتی صرفه جویی قابل توجهی خواهد کرد.تسمه ها دارای انواع مختلفی میباشد که یکی از پرکاربردترین تسمه ها تسمه a23 می باشد.

 تسمه a23

تعریف تسمه a23

در تعریف کلی تسمه می توان گفت تسمه به قطعاتی که از متریال انعطاف پذیر تشکیل شده است و دارای شکل دایره ای شکل می باشند.که وظیفه انتقال نیرو بین چند شفت را به صورت مستمر دارا می باشند.

کار تسمه a23 این است که به دور پولی حلقه زده و نیروی ایجاد شده در یک پولی را به پولی دیگر انتقال می دهد. از کار بردهای دیگر تسمه ها انتقال نیرو در فاصله های دور تر نبز استفاده میشود ولی روش به صرفه تر نیز وجود دارد و ان هم استفاده از زنجیرهای صنعتی میباشد.

تسمه a23 دارای قابلیت های ویژه خود می باشد که این قابلیت ها عبارتند از :

  • تسمهa23 از قابلیت انتقال نیروی بالا بهره میبرد
  • این تسمه ها بسیار مقاوم در برابر حرارت و روغن وهمچنین الکترسیته ساکن می باشند.
  • از تسمهa23 د ماشین الات صنعتی به صورت گسترده ای استفاده میشود.

در ساختار تسمهa23 از نخ های باکیفیتی استفاده شده است .این نخ ها وظیفه دارند ،که درمقابل کشش نه بریده شوند و نه کش بیایند.

این تسمه ها مناسب برای دستگاهای صنعتی که در زمان کار شوک بسیار زیاد را تحمل می کنند تولید شده است .

i

انواع برند های قابل عرضه در  فروشگاه گودرزی مهر

ما در فروشگاه انلاین گودزی مهر انواع برندهای مطرح دنیا در زمینه تسمه a23 را برای شما کشاورزان عزیز فراهم نموده ایم .

بازرگانی گودرزی مهر نماینده رسمی عرضه تسمه a23 برند hanchang درخدمت شما عزیزان میباشد.شما میتوانید این تسمه باکیفیت را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت از ما بخواهید .

یکی از برندهایی دارای قیمت بسیار پایین ولی کیفیت هم رده با برندهای با کره دارد. تسمه هامبورگ می باشد . بازرگانی گودرزی مهر نمایندگی انحصاری عرضه این برند در ایران می باشد.

عرضه لوازم یدکی ماشین آلات کشاورزی

نحوه خرید تسمه a23 باکیفیت

شما می توانید برای خرید تسمه با کیفیت a23 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان انها استفاده نمایید. همچنین میتوانید از فرم استعلام قیمت از نرخ قطعه مورد نظر خود اگاه شوید.

برای اگاهی از اخرین تخفیف ها حتما صفحه اینستاگرام ما را دنبال نمایید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *