اخرین محصولات

گریس نسوز هامبورگ – HAMBURG

گریس نسوز هامبورگ

گریس نسوز هامبورگ – HAMBURG

500 گرمی

هامبورگ – HAMBURG نام برند انحصاری بازرگانی گودرزی مهر است ،که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.اما در قبال این کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی است.این برند دارای محصولات متنوعی در حوزه قطعات صنعتی است.که گریس ۵۰۰گرمی هامبورگ یکی از این محصولات می‌باشد که دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد.

 

گریس نسوز هامبورگ

گریس ۵۰۰ گرمی هامبورگ ( نسوز )  دارای رنگ آبی می باشد .که این گریس ها در صنایع مختلف کاربرد دارد ،که لیست این کاربرد ها در زیر آمده است:

کاربرد گریس ۵۰۰گرمی هامبورگ (نسوز)

  • استفاده در تجهیزات کشاورزی
  • استفاده در صنایع کشتی سازی
  • استفاده در صنعت معادن
  • برای استفاده جهت روان سازی حرکت بلبرینگ ها ،شاسی، شافت،و یاتاقان ها

گریس ۵۰۰ گرمی هامبورگ (نسوز ) دارای خواص چند گانه می‌باشد ، این گریس دارای نقطه ذوب بالا می باشد. همین امر باعث میشود تا گریس۵۰۰ گرمی هامبورگ (نسوز) یکی از بهترین نوع گریس های موجود در بازار لقب بگیرد .

نحوه مصرف گریس۵۰۰ گرمی هامبورگ (نسوز)

طریقه مصرف این گریس ها به این گونه است که مقدار مورد نیاز از گریس را برداشته و بین سطح دو فلز درگیر با هم  تزریق میکنیم.

گریس ۵۰۰ گرمی هامبورگ (نسوز) دارای رنگ آبی می‌باشد که این رنگ آبی درای خواص مخصوص به خود است که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت .گریس های آبی رنگ در دماهای پایین بسیار استفاده می شود .

گریس نسوز آبی

این گریس تا دمای مثبت 380 درجه سانتی گراد تحمل گرما و منفی 30 درجه سانتی گراد تحمل سرما را دارد که هم رده ی گریس های نسوز با برند های معروف مثل گریس نسوز SKF و … میباشد اما قیمت این گریس با توجه به این که بدون واسطه وارد ایران میشود و برند انحصاری بازرگانی گودرزی مهر میباشد بسیار بسیار مناسب میباشد.

 

عرضه لوازم یدکی ماشین آلات کشاورزی

خرید گریس نسوز هامبورگ از وارد کننده

شما میتوانید محصولاتبازرگانی گودرزی مهر را بدون واسطه از فروشگاه گودرزی مهر تهیه نمایید .ما در فروشگاه گودرزی مهر انواع برندهای گریس را برای شما فراهم آوردیم که شما می توانید آن را از ما تهیه بفرمایید .

شما می توانید برای خرید محصولات هامبورگ با کارشناسان فروش فروشگاه گودرزی مهر تماس حاصل بفرمایید .و یا برای استعلام قیمت از طریق فرم استعلام قیمت اقدام نمایید .کارشناسان فروش ما در کمترین زمان ممکن باشما تماس خواهند گرفت.

همچنین به شما پیشنهاد میکنم برای با خبر شدن از اخرین تخفیف ها و جشنواره های ما حتما صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید .

ضمنا با وارد شدن به لینک زیر میتوانید راه های ارتباطی ما را مشاهده کنید

راه های ارتباطی

استعلام قیمت

فرم استعلام قیمت

مشاوره رایگان

شما میتوانید با تماس با شماره تلفن های زیر از مشاوره رایگان بازرگانی گودرزی مهر بهرمند شوید.

09111145925

01132192219

01132195530

01132196734

مشاوره رایگان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *