اخرین محصولات

خرید گریس نسوز ۵۰۰ گرمی هامبورگ ۳۸۰ درجه رنگ ابی

گریس نسور 500 گرمی هامبورگ

هامبورگ نام برند چینی است ،که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.اما در قبال این کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی است.این برند دارای محصولات متنوعی در حوزه قطعات صنعتی است.که گریس ۵۰۰گرمی هامبورگ یکی از این محصولات می‌باشد که دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد.

 

گریس نسوز ۵۰۰ گرمی هامبورگ  دارای رنگ آبی می باشد .که این گریس ها در صنایع مختلف کاربرد دارد ،که لیست این کاربرد ها در زیر آمده است:

کاربرد گریس نسوز ۵۰۰گرمی هامبورگ

  • استفاده در تجهیزات کشاورزی
  • استفاده در صنایع کشتی سازی
  • استفاده در صنعت معادن
  • برای استفاده جهت روان سازی حرکت بلبرینگ ها ،شاسی، شافت،و یاتاقان ها

گریس نسوز ۵۰۰ گرمی هامبورگ دارای خواص چند گانه می‌باشد ، این گریس دارای نقطه ذوب بالا می باشد. همین امر باعث میشود تا گریس نسوز ۵۰۰ گرمی هامبورگ یکی از بهترین نوع گریس های موجود در بازار لقب بگیرد .

نحوه مصرف گریس نسوز ۵۰۰ گرمی هامبورگ

طریقه مصرف این گریس ها به این گونه است که مقدار مورد نیاز از گریس را برداشته و بین سطح دو فلز درگیر با هم  تزریق میکنیم.

گریس نسوز ۵۰۰ گرمی هامبورگ دارای رنگ آبی می‌باشد که این رنگ آبی درای خواص مخصوص به خود است که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت .گریس های آبی رنگ در دماهای پایین بسیار استفاده می شود .

 

عرضه لوازم یدکی ماشین آلات کشاورزی

خرید گریس هامبورگ از وارد کننده

شما میتوانید گریس را بدون واسطه از فروشگاه گودرزی مهر تهیه نمایید .ما در فروشگاه گودرزی مهر انواع برندهای گریس را برای شما فراهم آوردیم که شما می توانید آن را از ما تهیه بفرمایید .

شما می توانید برای خرید گریس ۵۰۰گرمی هامبورگ با کارشناسان فروش فروشگاه گودرزی مهر تماس حاصل بفرمایید .و یا برای استعلام قیمت از طریق فرم استعلام قیمت اقدام نمایید .کارشناسان فروش ما در کمترین زمان ممکن باشما تماس خواهند گرفت.

همچنین به شما پیشنهاد میکنم برای با خبر شدن از اخرین تخفیف ها و جشنواره های ما حتما صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید .

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *