اخرین محصولات

زنجیر کشاورزی سایز 40

زنجیر صنعتی

با توجه به به روز شدن علم و پیشرفت آن ،در صنایع نیازهای جدید و مختلفی به وجود آمدند .در این مقاله به بیان مصارف زنجیر کشاورزی سایز 40 پرداخته ایم .شما می تاونید این زنجیر را با بلاترین کیفیت و بهترین قیمت از فروشگاه گودرزی مهر دریافت کنید.

 

زنجیر کشاورزی سایز 40

در صنعت کشاورزی نیز با استفاده از ماشین آلات کشاورزی نیاز به زنجیرهای کشاورزی روز به روز بیشتر از پیش احساس می شد . یکی از مدل های پر کاربرد این زنجیرهای صنعتی که در ماشین آلات کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، زنجیر کشاورزی سایز ۴۰ می باشد.

زنجیرهای کشاورزی با توجه به به نیازهای صنایع کاربرد های متفاوتی دارند ،از کاربردهای این زنجیرهای میتوان در صنایع مختلف مانند:صنایع معدن ،فولاد،خودرو سازی،سیمان و کشاورزی و … نام برد  .

یکی از نکات مهمی که باید در زمان خرید زنجیر کشاورزی شماره ۴۰ در نظر داشت ذکر این نکته است که این محصول صنعتی را فقط از فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید. ما در فروشگاه گودرزی مهر با تهیه بهترین برندهای زنجیر کشاورزی  سایز ۴۰ در خدمت شما کشاورزان عزیز می‌باشیم .

یکی از برندهای که در زمینه تولید زنجیرهای کشاورزی مطرح است و فعالیت گسترده ای دارد برند دونگا می باشد. زنجیر کشاورزی دونگوا علاوه بر سری هایhsp وuhp دارای دو استاندارد ANSI وBS در ایران عرضه می شوند.

 

 

بسته بندی زنجیر 40

زنجیر کشاورزی سایز 40 در متراژهای ۱۰ و ۲۵ فوتی بسته بندی و به فروش می رسند.در بسته بندی زنجیر کشاورزی شماره ۴۰ یک عدد قفل زنجیر به صورت اشانتیون قرار داده شده است.

زنجیر سایز ۴۰ از پر مصرف ترین سایز زنجیرها در صنایع می‌باشد.یکی از متریال های که در این زنجیرها به صورت متداول مورد استفاده قرار میگیرد استیل نگیر و فولاد با کربن کم می‌باشد.البته برای  محافظت از زنجیرها از پوشش های گالوانیزه در روکش زنجیرها استفاده می شود.

شرکت دونگوا به صورت وسیعی در زمینه تولید زنجیرهای کشاورزی فعالیت میکنند. زنجیر های کشاورزی شماره ۴۰  برای دوام بیشتر روی آنها پوشیده شده است تا خاصیت ضد خوردگی و دوام بیشتری نسبت به سایر برندها  دیگه داشته باشند.

 

کاربرد زنجیر کشاورزی سایز 40:

  • استفاده در انواع نوار نقاله

  • استفاده در برخی از اتومبیل ها

  • استفاده در انواع موتور سیکلت ها

  • استفاده در دوچرخه ها

  • استفاده در دستگاهای چاپ

  • استفاده در دستگاهای بسته بندی

در نام گذاری بعضی از این زنجیرها کاربرد آنها نیز لحاظ شده است .بیشتر زنجیرها داری کاربری یکسان می‌باشد.بسته به نوع و اندازه انتقال قدرت در سایز ها و ظرفیت نیرویی متفاوتی تولید می شوند.

خرید زنجیر کشاورزی سایز 40:

ما در شرکت گودرزی مهر انواع برندهای زنجیر کشاورزی را گردآوری کرده ایم تا شما کشاورزان عزیز علاوه بر خرید راحت بتوانید با خیال آسوده از اورجینال بودن کالا محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

شما می توانید برای خرید زنجیر کشاورزی با کارشناسان فروش شرکت گودرزی مهر تماس حاصل فرمائید و یا از فرم استعلام قیمت نسبت به دریافت لیست قیمت به روز را از ما دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *